Дистанційне навчання

З  досвіду роботи вчителя української мови та літератури в умовах дистанційного навчання
Коноваленко Наталія Миколаївна,
учитель української мови та літератури Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області
Дистанційне навчання – виклик для системи освіти в умовах сьогодення. Воно вимагає нових знань та вмінь, швидкого реагування, обрання дієвих онлайн-інструментів для проведення занять як від учителів,так і від учнів.
З метою розширення загальнопедагогічних і психологічних знань , удосконалення методів навчання й виховання, поглиблення знань із різноманітних методик, оволодіння досягненнями педагогічної науки, передової педагогічної практики першочергово була організована робота з самоосвіти з метою визначення особливостей дистанційного навчання.
Опрацьований матеріал дав можливість удосконалити рівень професійної компетентності та обрати стратегії дистанційного навчання. Також  була здійснена практична апробація окремих елементів теоретичною бази : дистанційна робота з учнями в Google Клас, яка осучаснила підхід до навчального процесу й надала можливість створювати публікації, проводити опитування учнів та оцінювання їх навчальних досягнень:
2. Тематичні контрольні роботи з української мови
11 клас (рівень стандарту) Пунктуаційна норма
3. Тематичні контрольні роботи з української літератури
проведення онлайн-уроків за допомогою програми Zoom , яка дозволяє  спілкуватися в чаті ,  зберігати відеозаписи як на свій комп’ютер, так і в хмарне сховище;
перевірка знань, умінь і навичок, які здобули учні під час самостійної роботи в режимі дистанційної освіти з використанням власних тестів та готової бази онлайн-сервісу «На урок» : Мої тестові завдання
створення  каналу «Українська мова та література ЗНО» в  Telegram, за допомогою якого проводжу анонімне опитування за запитаннями програми ЗНО з української мови та літератури, дотримуючись принципу систематичності в підготовці , а учні відчувають психологічним комфорт та невимушено долучаються до повторення ключових понять з мови , змісту художніх творів,  питань  теорії літератури:

Немає коментарів:

Дописати коментар